sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Arhiva televizuala

Cataclisma literara imi pune frane la sange,
Am timpul pe piese de degete
Ca sa pot imita gemete discrete
Fara sa-mi pese daca e vreo lege
Care nu te lasa sa treci strada singur rece
Crede ca poate iti va trece
Catene alcadiene legate de sinapse
Gandurile sa ti le intunece,sa ti le bage in transe
In filme superfantastice cu pelerine elastice
Cutremuree si lava din vulcan
Te face sa privesti totul de sus ca pe un nimic
Un capitan!
Ce rosteste in van cica soarta unui popor hoinar
Ca masa nu i-a dat papuci de comunist
I-a dat o soarta ca sa nu fie trist
Eul capitanului orgolios fiind
Tragea de sfori,mereu tâmpind
Spera sa ajunga pe-o bucata de nor
Da nu stia ca sufera de-o boala:dor
Ce l-a transformat intr-un trisor
Voiajor!
ma stopeaza,ma blocheaza,ma impinge,ma invinge!
Ti-e dor sa mai spui uite cum ninge!
cand de fapt confunzi zapada cu apa distilata
 + ceva substanta nonsalanta
Mintea mea mesteca informatii autiste
Din povesti gramatice cu castele metaforic descrise
Ce dau in usile ochilor forma sufetului
Daca te uiti prin zapada
E-o oglinda sparta!
Nu fi perfectionist,
Ajungi sa fii fantezist rasist suferind de narcotism!
Formez premise doar prin vise,
DADA,sunt genul de copil care de mult se trezise
daca vezi pete pe pereti,
Nu fi asa de indraznet sa te rasfeti
Ca dementa nu-i un joculet razlet
Sa poti sapa in mine cu un harlet
Au fost zile cu buzunare adanci
Si doar o hartie fasnind printre blugi
Dupa care ridici constientizat ochii speriat
Realizand ce-i in jurul tau de fapt
Ca esti singur in casa cu perdeaua trasa
Hipertext,verde pasez,ca sa reusesc sa  ma pansez
Hai ca vin te imbratisez
Da nu ma fa sa mai trisez
Ea iar am impresia ca evadez
Cand defapt doar delirez
Paranoia e de vina ca eu aberez
Ca sa trag cu mitraliera
Mai tre sa strang un metru mental
Altfel aeru comprimat iese din glont
si pot realizaa ca am caracter de HOT
Detalii aranjez,ca intr-un restaurant englez
Ospatarul din gradina maltez,
Cu meniul te maltratez !
Mai trag un fum,nu-mi iau filme
Eu FILMEZ!
Mi-e dor sa oscilez
Ingerul cu aripi de lipici
Care zice : mai ramai putin aici
Cretinii ma-nteapa ...o ard gen arici
distrug puterea nu omul din ea
Vreau subiecte sa argumentez
Oameni cad mereu in nimicul pamantesc
Din nimicuri dioxidez
Ca sa pot s-oxigenez
Din scruf si din praf ...creez O DAAAAAAAAA
Imi place viata de-aia mi-o distrug
Tot ce-i bun dispare ...deci si eu apun
Atunci cand incep sa ma modelez
Si tot ce creez postum e un crez..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu