duminică, 9 ianuarie 2011

Ritualul timpului

Mă ajuţi să mă suporţi 6 minute?
Sunt doar lucruri mărunte,
Codez şi procentez doar sentimente vrute
Brute,poate chiar şi nevrute...

Timpul curge insistent încet
Am timp triplu să mă învârt în cerc
Mâna se albeşte cuprinzând zăpada galben-întunecată
Fractal puterea a 4-a
Ibupronul din nurofen
Te sparge codeic şi te leagă ca pe-un fier
De ultimul compartiment al unui tir cu şofer
Ce din volan calculează şi formează drumuri
Cu lumini de sanşă poate umbrite de 4 acuri
Legaţi la creier cu un fir.
Un gram de IQ,
dar contribuim cu imaginaţie pilotabilă şi puţin izobutin
Te călăuzesc pe busola unui drum cu venin
Tras la dreapta pe lama cuţitului
Îmi spui că Baiazid avea bani la şosetă în timpul riturilor regesti...
Când îţi spun ochi de cristal la ce te gândeşti?
La un ochi,pixul să-mi beleşti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu